Çıta Uygulaması


Çıta uygulaması yaptıracak evinizde farklı bir görüntüye, farklı bir dekorasyona ulaşabilirsiniz. Erhan usta olarak bana 0532 274 72 09 bu numaradan kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Son zamanlarda çıta uygulaması dekorasyon anlamında en çok tercih edilen çalışmalardan bir tanesidir.
Evinizde farklı bir Hava bir karakter kazandırıyor.
Bizler yıllardır bu sektörde hizmet veriyoruz ve birçok çalışmaya imza attık.
Son zamanlarda çıta uygulaması üzerine bizlere inanılmaz bir talep geliyor.
Oğlanda müşterilerimize hizmet veriyor müşterilerimizle dekorasyon seçeneğin üzerine çalışmalar yapıyoruz.
Çıta Uygulaması
Çıta Uygulaması

Tecrübe bilgi birikim deneyimin gerekli bu çalışmada bizler sizin ihtiyaçlarınız ve istekleriniz karşılayabilecek donanımda ve yetenekteyiz.
Çıta uygulaması yaparken dikkat edilmesi gereken birçok detay vardır.
Bunlardan bir çıta ustası olarak size tavsiye edeceğim en önemli durum kullanılacak malzemelerdir.
Ben çıta uygulaması yaparken kesinlikle en iyi malzemeleri en kaliteli malzemeleri kullanıyorum.
Yaptığım çalışmalarda kesinlikle geriye dönmek istemiyorum.
Yaptığım uygulamalar sonrasında küçük problemler dahi yaşansın istemiyorum.
İşini bitirdiğinde müşterinin gözünde temiz çalışan iş yapan bir usta görüntüsü elde etmek istiyorum.
Bana karşı olan müşterilerimiz bana iş verenin de bana karşı güvenlerinin üst seviyede olmasını hedefliyorum.
Bu doğrultuda kesinlikle yaptığım her çalışmayı en iyi malzemelerle içinde iyi olan ustalarla birlikte yapıyorum.
Firma olarak bizler İstanbul’un her bölgesine gidiyor her bölgesinde çıta uygulaması adına hizmet veriyoruz.
Nerede oturduğunuzu veya nerede olduğumuzun hiçbir önemi yoktur.
İnanın İstanbul dışından bile çok teklif geliyor.
Birçok müşterimiz evinde yapacağı çalışmalar için bizden fikir alıyor, ya da bizimle çalışmak istiyor.
Şu an için İstanbul dışına çok çıkmayı düşünmüyoruz.
Çıkacak olursak konaklama gibi bir şey maliyet oluşturan durumları işverenimiz karşılıyor.
Çıta Uygulama Çalışması
Çıta Uygulama Çalışması

Bu şartları kabul ettiğiniz takdirde Türkiye’nin neresinde olursanız olun bizler gelir sizinle bu çalışmaların altına imza atarız.
Dediğim gibi genelde salon çıta uygulaması, koridor çıta uygulaması ya da yatak odasında yatak başı içinde uygulaması gibi en çok tercih edilen çalışmalardır.
Bunların içerisinde eğer bir sıralamaya koyacak olursak yine birinci sırayı salon çıta uygulaması alıyor.
Sonrasında koridor çıta uygulaması en çok tercih edilen ikinci çalışma olarak yer alıyor.
Genelde büyük ve yüksek yapılarda yatak başı gibi çıta uygulaması da isteyen müşterilerimiz oluyor.
Bizlerde müşterilerimizin isteğine göre bu uygulamaları yapıyoruz.
Tabii ki çalışması buralar ile sınırlı değildir.
Nerelerde görmek istiyorsanız nereleri uygulamak istiyorsanız yapabilirsiniz.
Yapmanız gereken uygulama yaptıracağınız duvarın resmini bizimle paylaşmak ve bu duvarda görmek istediğiniz uygulamayı görsel olarak bize yollamaktır.
Aramızda mesafelerden dolayı bu süreci hızlandıracak sizin bu çalışma hakkında fiyat bilgisi edinmenizi yardımcı olacaktır.
Bizlerden tahmini alacağınız fiyat üzere sonrasında sizinle çalışma yapılacak mekanda keşif ve ölçülere bakarak net bir fiyat çalışması gerçekleştirebiliriz.
Sonrasında anlaşmamız halinde bize vereceğiniz gün ile birlikte burada uygulamayı hayata geçirebiliriz.
Çıta dekorasyonu için şu an İstanbul’un her bölgesinde hizmet veriyoruz.
Şu an için adalar bölgesi hariç İstanbul’un her ilçesinde her mahallesinde bu çalışmayı gerçekleştirdik.
Bana göre İstanbul’da trafik olmadığı uzak diye hiçbir yere yoktur.
Özellikle Kurtköy bölgesinde inşaat sektörünün çok hızlı ve fazla olmasından dolayı burada çok çalışmalar yapıyoruz.
Aynı şekilde Avrupa yakasında Kayaşehir bölgesinde de inşaat sektörü inanılmaz hızlı ve fazladır.
Çıta Dekorasyonu
Çıta Dekorasyonu

Buralarda da çıta uygulaması gerçekleştiriyoruz.
Bu iki bölgede en çok talep ve çalışmanın olduğu yerlerdir.
Haliyle teklif gelen hem niyet veriyor buralarda daha gayretli bir çalışma içerisine giriyoruz.
Dediğim gibi İstanbul’un hangi ilçesi olursa olsun bizim için hiç önemli değil.
Biz sizlere İstanbul sınırları içerisinde olmak üzere her yere gelir çıta uygulaması adına hizmet veririz.
Sadece yapmanız gereken işlere iletişim bilgilerimiz ile ulaşmak yapılacak çalışma hakkında bizlere teklifte bulunmaktır.
Bu aşamadan sonra süreç kendini yeni bir gün kazanacaktır.
Sonrasında durumu ben yönetmek zorundayım.
Sizinle uygulama yapacağımız mekanda gelip ölçü alma işleminden, size getireceği numuneler ile sizi bilgilendirerek sürece göndereceğim.
Sonrasında istediğiniz uygulamaların duvarımızda ettiğimizde oluyor mu olmuyor mu durumuna bakacağım.
Sonrasında burada çıkan ölçüler üzerinden net hesaplamalar yapıp sizlere işin ne kadar süreceği ile ilgili bilgiler vereceğim.
Bu bilgi paylaşımı sonrasında sizin kararınız ile uygulama aşamasına geçeceğiz. Kullanacağımız malzemeler kesinlikle birinci sınıf olup sağlam ürünlerdir.
Bunlar size uzun seneler hizmet verecek sağlamlıkta malzemelerdir.
Kullandığımız malzemeyi eğer keskin bir bıçak ile kırmadan kesebilirseniz başka yeri de alıp götürüp yapıştırabilirsiniz.
Uygulamayı sökme aşamasında bizlerle irtibata geçerseniz bizler sizlere bu malzemeleri zarar vermeden sökebiliriz.
Malzemeleri olduğu müddetçe başka duvarlarda da kullanabilirsiniz.
Kullandığımız malzeme sert ve dayanıklı olduğu için sökülüp başka yerde de kullanma imkanınız vardır.
Bu kadar avantajın ve bu kadar kârın olduğu uygulaması yaptırmak için daha fazla beklemenize gerek yoktur.
Gelin evinizi farklı bir kişiyle farklı bir görüntüye kavuşturalım.
Dilerseniz çıta uygulaması sonrasında evinizde arzu ettiğiniz boya çalışmasını yapabiliriz.
Salon Çıta Dekoru
Salon Çıta Dekoru

Çıta uygulaması yaparken renk seçimi de uygulamaya farklı bir hava farklı bir görüntü katacaktır.
Bizim Sizin ile yapacağımız çalışmalar en büyük reklam çalışmamız ve sizlerde referans olacaksınız.
Yılların verdiği tecrübe ile ben şunu anladım ki en iyi reklam çalışması yapacağınız kaliteli ve sağlam iştir.
Geçirilmiş reklamdan daha tesir ile ilgilidir.
Ben bunun farkına ustalık zamanında vardım.
İşinde çalıştığım kişilerin yaptığı çalışmalara göre müşterileri ve hareketlerini gözlemledim.
Buradan edindiğim bilgileri iş hayatında bir işveren olarak kullanmaya başladım.
Ben usta ile çalışıyorum.
Ben kullanmıyorum.
Müşterinin rızasını alıyorum sonra paramı istiyorum.
Bu şekilde bir düşünce çalışma içerisinde olduğum için her geçen gün rehberimdeki müşteri işveren sayım artıyor.
Bundan dolayı kriz gibi iş ortamı olmayan durumlarda çok şükür ben hala çalışıyorum iş yapıyorum.
Çünkü işverenlerin benden memnun olduğu için benimle çalışmaya ve beni etrafındaki insanlara tavsiye etmeye, Çıta uygulaması ile alakalı bir çalışma olduğunda arkadaşlarıyla paylaşarak benim reklamımı zaten yapıyor.
Müşterilerin beni etrafındaki eşine dostuna ahbabını arkadaşına akrabasına tavsiye ederek zaten benim için en iyi reklam çalışmasını gerçekleştiriyor.
Ben bu bilinçle bu bilgiyle titiz hassas ve temiz yapmaya davet ediyorum.
Sizin yaşam alanınızı veya iş yerimizin farklı bir kişiliğe kavuşturalım.
Bunun için çalışması yaparak değişime başladım.
Eka Yapı Dekorasyon
Erhan Usta
 
Koridor Çıta Uygulaması
Koridor Çıta Uygulaması
 
Salon Çıta Uygulaması
Salon Çıta Uygulaması

Yorumlar

Yorum Gönder